5 парадаў для кар'ерыстаў ад рэдактара Esquire

5 советов для карьеристов от редактора Esquire

Рэдактар ​​папулярнага часопіса Рос Маккаман напісаў кнігу «У іх так прынята». Гэта ў меру пацешны і павучальны дапаможнік, які распавядае пра тое, як адчуваць сябе ўпэўнена ў прафесійнай асяроддзі.

Прапануем пяць карысных парадаў з кнігі.

Як мець зносіны па электроннай пошце

Зносіны з калегамі павінна быць ветлівым і шчырым. Дабрыня і ўвага да навакольных неабходныя. Але толькі не ў электроннай перапісцы! Праблема з рознымі «прыемнасцямі» ў лісце ў тым, што яны адымаюць шмат часу. І ліст, і артыкул для часопіса павінны быць перш за ўсё напорыстымі і выразнымі.

Так што для павышэння эфектыўнасці такіх тэкстаў прапаную вам выкарыстоўваць падыход «А што напісаў бы Роберт Дэ Ніра?». Вы атрымліваеце ліст. Чытаеце яго. Адказваеце на яго, уяўляючы сябе Робертам Дэ Ніра. Вашы адказы будуць складацца з слоў «Вядома», «Выдатна, «Так»,«Не»,«Выдатна» і «Выбачайце». Але не блытайце акцёра з яго персанажамі. Інакш вы напішаце штосьці накшталт: «Сядзі там. Не варушыся. Няхай цячэ кроў».

А калі набіраць электроннае паведамленне занадта доўга, то лепш узяць слухаўку і патэлефанаваць. Бобі Дэ Ніра наўрад ці будзе друкаваць доўгі ліст. І калі суразмоўца знаходзіцца непадалёк ад вас у офісе, то чаму б не ўстаць з-за стала і не пагаварыць з ім асабіста? Асабістыя зносіны - лепшы спосаб камунікацыі.

Што не варта гаварыць у коле калег

Далёка не ўсе рэчы варта абмяркоўваць з вашымі супрацоўнікамі. Вось некалькі прыкладаў таго, што не трэба казаць у коле калег:

«Вам зразумела, што я сказаў?»

Людзі любяць задаваць гэтае пытанне пасля сваіх выказванняў. Калі вам даводзіцца так рабіць, значыць, вы альбо не ўпэўненыя ў сказаным вамі, альбо самі не разумееце, што сказалі. І цяпер вы просіце суразмоўцы пацвердзіць лухту, якую толькі што прамовілі.

«Хай усё ідзе як ідзе».

Угу, але як? Калі вы лічыце гэтую фразу адлюстраваннем законаў быцця, то ў выніку скончыце тым, што запаліце цыгарэту, скачучы са скалы. Нам усім трэба раз і назаўсёды адмовіцца ад гэтага стэрэатыпу. Ён нічога не азначае. Гэта мантра для ідыётаў.

Адмоўцеся ад пустой балбатні ў коле калег.

«Перастаньце казаць мне, што я занадта доўга абдумваю пытанне».

Хутчэй за ўсё, вы сапраўды так робіце.

«Учора мне прысніўся сон».

Так, дайце ўспомніць ... Быццам бы мы былі ў офісе, а крыху нібы й не ў офісе ... Яшчэ там быў гэты маленькі чалавек ... Не, ня карлік, проста маленькі ... І ў яго ў руках быў торт, на якім напісана ...

Распавядаць калегам сны - самы сумны занятак пасля абмеркавання новай версіі мовы праграмавання JavaScript і скаргаў на пахмелле. Дарэчы...

«Мне так дрэнна пасля ўчорашняга...»

Ніхто не хоча слухаць скаргі на ваша пахмелле. Нават вы самі.

Як пазбягаць ідыётаў

На жаль, часам у наша асяроддзе трапляюць людзі, зносіны з якімі фатальна адбіваюцца на вашым эмацыйным стане. Лепш за ўсё своечасова распазнаць такога чалавека і адразу ж спыніць з ім любыя кантакты.

Ніжэй апісаны тыповыя якасці ідыётаў, якія я назіраў на працягу многіх гадоў працы побач з імі, а таксама даведаўся ў выніку вывучэння багатай літаратуры аб прыродзе ідыятызму.

  • Нарцысізм. (Я самы неардынарны.)
  • Маніякальная ўпэўненасць у сабе. (Я ўсё магу.)
  • Нецярплівасць. (Калі я чагосьці хачу, то прама цяпер.)
  • Агрэсіўнасць. (Далоў з майго шляху!)
  • Бестурботнасць. (Поўны наперад!)
  • Імкненне завалодаць усім. (Гэта маё. Маё, і ўсё!)
  • Ілюзорнасць мыслення. (Гэта каго вы тут называеце ідыётам?)
  • Безуважлівасць. (Ты што, плачаш?)
  • І яшчэ: абсалютная прадказальнасць.

Таму будзьце заўсёды ўважлівыя. Калі вы адчуваеце, што ваш будучы кіраўнік - ідыёт, падумайце, ці вы хочаце, каб над вамі панаваў агрэсіўны, ілюзорна думаючы нарцыс. А калі ідыёт ваш калега, то ведайце, што гэта ўжо назаўжды.

Як правільна спазняцца

Паколькі я быў сведкам як мінімум 500 тысяч выпадкаў спазненняў іншых (ну, прыблізна) і лічу сябе маральна некалькі вышэй тых, хто прывык ўсюды спазняцца, я распрацаваў для іх некаторыя рэкамендацыі.

Ніколі не тлумачце, чаму вы спазніліся. Калі вы не станеце апраўдвацца тым, што праспалі, магчыма, людзі падумаюць, быццам у апошнія паўгадзіны вы выходжвалі параненую птушку. У дадатак апавяданні пра прычыны вашых спазненняў для іншых стаяць дзесьці паміж апавяданнямі аб вашых учорашніх снах і паведамленнямі аб тым, якая кветачка ваша трохгадовая пляменніца.

Не варта апраўдвацца, калі вы спазніліся.

Калі вы спазніліся на сумоўе з агентам па найму або працадаўцам, ніколі не спрабуйце апраўдацца. Будзьце сумленныя і прама прызнайце сваю віну. Вы павінны даць зразумець, што вы ні жывыя ні мёртвыя ад страху. Вы павінны расказаць праўду пра тое, што адбылося: вы праспалі, ці спазніліся на транспарт, або вам не пашанцавала. Ваша шчырасць і ўменне ў любой сітуацыі заставацца сабой - важныя станоўчыя якасці ў любой прафесіі, якія, як правіла, падабаюцца навакольным.

Але не ператварайце спазненне ў звычку, лепш будзьце пунктуальныя.

Сакрэты правільнага поціску рукі

Поціск рукі становіцца для вашага партнёра сведчаннем таго, што вы гатовыя ўліцца у агульную справу: бо вы хоць бы на пару секунд далучайцеся да каманды фізічна. І калі ўжо вы вырашылі паціснуць камусьці руку, то рабіце гэта па-сапраўднаму. Будзьце цвёрдыя, але не занадта. Энергічныя, але не залішне. Глядзіце партнёру ў вочы.

Існуе тры спосабы сапсаваць поціск рукі:

  • Першы - ціснуць руку занадта доўга. Гэта характэрна для матывацыйных выступоўцаў і адзінокіх людзей.
  • Другі - занадта моцна сціскаць руку суразмоўцы. Гэта можа сведчыць аб залішняй напорыстасці. Трэба быць уважлівым, каб не нанесці чалавеку фізічны боль.
  • Трэці - паціскаць руку занадта асцярожна. Адразу ж узнікае пытанне: "У чым справа?» Слабы аднаразовы поціск рукі мае на ўвазе выпадковасць кантакту. У бізнесе гэта страшэнны грэх, асабліва калі вы бачыце кагось ўпершыню. У маім прафесійным асяроддзі ёсць некалькі чалавек з асцярожна-ліслівым поціскам рукі. І мне заўсёды здаецца, што, хутчэй за ўсё, ім ёсць што ад мяне хаваць. Усё астатняе быццам бы паказвае на тое, што ў іх усё ў парадку, але іх хваравіты поціск рукі дае падставу для сумневаў.

Я лічу, што Канье Уэст - лепшы спецыяліст па поціску. Ён паказаў мне гэта за кулісамі свайго канцэрту з Рыянай ў ліпені 2011 года ў зале Nassau Coliseum у Лонг-Айлендзе. Я быў прадстаўлены яму, і Канье паціснуў мне руку, сказаўшы: «Я Канье. Мне падабаецца ваш часопіс».

Аднаўлю падзея па секундах: (Уэст працягвае руку.) «Я Канье. (Пачынае паціскаць маю руку). Мне (поціск) падабаецца (поціск) ваш (поціск) часопіс».

Варта адзначыць, што разам з паведамленнем Канье поціск рукі доўжылася не больш за секунды. Нават у пытанні поціскаў рукі Канье заканадавец.

Аўтар: 

blog.mann-ivanov-ferber.ru